Sepetinizde hiç ürün yok.
Kapat
Arama
Flitreler

Teslimat Bilgisi

Teslimat Şartları

Kargo ücreti ne kadar?

Kargolarımız Türkiye'nin her iline kargo ile gönderilmektedir. 125 TL ve üzeri tüm alışverişlerde kargo ücreti şirketimize aittir. 125 TL altındaki siparişlerde ise bulunduğunuz ilin sınırlarına göre kargo ücreti değişiklik göstermektedir. K.K.T.C.'ye yapılan ürün teslimatlarında 125 TL ve üzeri alışverişler için kargo bedelinin ücretsiz olma durumu geçerli değildir.

Siparişim ne zaman gönderilecek?

Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır. TotsandMore sevkiyat birimine sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içerisinde ürünleriniz hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir. Ürünler 2 işgünü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme ve sorunlardan dolayı TotsandMore-Sereltek firması sorumlu tutulamaz. Cumartesi ve Pazar günleri ile resmi tatil günlerinde sevkiyat yapılmamaktadır.

Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilecek?

Teslimat süresi, siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren İstanbul için ortalama 1 iş günü, diğer bölgeler için ise ortalama 1-3 iş günüdür. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir. Siparişlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketleri tarafından yapılmaktadır. Siparişinizin takibini 'Bana Özel' sayfasındaki 'Sipariş Takibi' bölümünde yapabilirsiniz.

Siparişim ne zaman adresime teslim edilecek?

Amacımız mümkün olan en kısa sürede siparişlerinizin size ulaşmasını sağlamaktır. Ürünler 2 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilmektedir. Size teslimatı bulunduğunuz ilin uzaklığına göre değişmekte olup, siparişinizin durumunu 'Sipariş Takibi' kısmından takip edebilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu 'Bana Özel' sayfanızda yer alan "Sipariş Takibi" sayfasında görebilirsiniz.

  • "Siparişiniz Hazırlanıyor" ifadesi siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlanma aşamasında olduğunu belirtir.
  • "Ödeme Bekleniyor" ifadesi havalenizin henüz tarafımıza ulaşmadığını belirtir.
  • "Ödeme Hatırlatıldı" ifadesi havale ile yapılan ödemelerde 5 gün içersinde ödemenin gelmediğini ve email adresinize bununla ilgili uyarı mesajı gönderildiğini bildirir.
  • "Sipariş İptali Uyarısı" ifadesi havale ile yapılan ödemelerde 7 gün içersinde ödemenin gelmediğini ve siparişinizin iptal edileceğini, email adresinize bunun ile ilgili uyarının gönderildiğini bildirir.
  • "Kargoya Verildi" ifadesi siparişinizin firmamızdan ilgili kargo firmasına verildiğini ifade eder.

Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak?

Teslimat sırasında adreste bulunmamanız durumunda kargo firması bir "Ziyaret Notu" bırakacaktır. Bu durumda siparişinizi 3 gün içinde bulunduğu kargo şubesinden sizin teslim almanız gerekmektedir.

Hediye göndermek istiyorum. Fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı verebilir miyim?

TotsandMore.com.tr'da verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliyeli fatura eşliğinde teslim edilmektedir. Hediye aldığınız ürünlerde alışveriş aşamasında 'Fatura ve Teslimat adresi farklı' seçeneğini işaretlemeniz durumunda fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı olarak belirtebilirsiniz.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi veya ehliyet isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Her hangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz ve kargo teslim tutanağı doldurarak paketi kabul etmeyiniz.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa 'Bize Ulaşın' sayfasında sipariş numaranızı belirterek durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede cevap verilecektir. Dilerseniz +90 (212) 706 0 106 no'lu telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

K.K.T.C. sevkiyatları hakkında

K.K.T.C.'ye yapılan ürün teslimatlarında 100 TL ve üzeri alışverişler için kargo bedelinin ücretsiz olma durumu geçerli değildir. Ürünler K.K.T.C. gümrüğüne ulaşınca kargo firmamız müşterimizi haberdar etmekte ve müşterimiz ürünü almak için gümrüğe gelip, gümrük bedelini ödedikten sonra ürünü teslim alabilmektedir. Kargo bedeli ürünlere göre farklılık gösterdiğinden müşteri hizmetlerine geri dönülerek bilgi alınmasını rica ederiz.

İstanbul Şile,Çatalca ve Adalar'a sevkiyat hakkında

İstanbul Şile, Çatalca ve Adalar ilçesine yapılan gönderilerin teslimatı 1-3 iş günü içerisinde olabilir.

Teslimatla ilgili önemli bilgiler

  • Gönderilen koli/paketinizde herhangi bir hasar, eziklik, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum varsa; lütfen gönderiyi teslim almayın. Kargo bize geri dönecek ve gerekli işlem yapılacaktır.
  • Kargonuzu teslim aldıktan sonra, kargo yetkilisiyle birlikte açıp kontrol edebilirsiniz. Siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik ve/veya hasarlı olduğunu görürseniz; kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep ediniz.
  • Kargo yetkilisinin tanıklığında, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik ve hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılmasında çok önemlidir. Kargoyu teslim aldıktan saatler sonra yapılan eksik ve/veya hasar bildirimleri tutanak olmadığı için ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
  • Kargo teslimatında sorun yaşarsanız lütfen en kısa zamanda bize haber veriniz.
  • Siparişinizdeki ürün/ürünleri herhangi bir nedenle iade edebilmeniz için; ürünün orijinal ambalajında muhafaza edilmesi, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle eksiksiz bir şekilde, fiziksel hasar görmeden geri verilmesi gerektiğini unutmayın.
  • İade işlemlerinde, faturanın tüm nüshalarının (2 kopya) ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.